Veelgestelde vragen

ConnectOpinions is open tegenover haar leden en probeert zo transparant mogelijk te zijn. Zo leggen we uit hoe u geld kan verdienen, hoe we omgaan met jouw gegevens, hoe u uw lidmaatschap kan beëindigen en nog veel meer. Hieronder staan de meest gestelde vragen van onze ConnectOpinions leden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Lidmaatschap

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent het lidmaatschap. Denk hierbij aan: “Is ConnectOpinions gratis?”, “Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?” en “Hoe kan ik mezelf uitschrijven voor ConnectOpinions? ”.

Jazeker, ConnectOpinions is volledig gratis! U kunt u gratis aanmelden en ontvangt vragenlijsten waarmee u kan sparen voor een financiële vergoeding. Maar hoe kan ConnectOpinions dan gratis zijn? Bedrijven betalen ConnectOpinions om onderzoeken uit te voeren onder haar leden. Hiervoor ontvangt ConnectOpinions een vergoeding per ingevuld onderzoek. Een percentage van deze vergoeding gaat direct naar het panellid. Zo simpel is het.
Iedereen die 16 jaar of ouder is mag zich aanmelden bij ConnectOpinions. Bent u jonger dan 18 jaar, vraag dan even aan uw ouders om deel te mogen nemen.
U kan uw persoonsgegevens wijzigen door in te loggen op uw ConnectOpinions account en naar “Instellingen” te gaan. Klik hier om in te loggen en ga vervolgens naar instelingen.

Mocht het wijzigen van uw gegevens niet lukken, neem dan contact met ons op en dan helpen we u graag verder!
U kan uw persoonsgegevens wijzigen door in te loggen op uw ConnectOpinions account en naar “Instellingen” te gaan. Klik hier om in te loggen en ga vervolgens naar instelingen.

Mocht het wijzigen van uw gegevens niet lukken, neem dan contact met ons op en dan helpen we u graag verder!
U kan uw persoonsgegevens wijzigen door in te loggen op uw ConnectOpinions account en naar “Instellingen” te gaan. Klik hier om in te loggen en ga vervolgens naar instelingen.

Mocht het wijzigen van uw gegevens niet lukken, neem dan contact met ons op en dan helpen we u graag verder! Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Elk persoon mag zich maar één keer bij ConnectOpinions inschrijven. Panellidmaatschap is specifiek voor de persoon die zich registreert voor het lidmaatschap bij ConnectOpinions. Het beheren van meerdere accounts is verboden en kan leiden tot ontzegging van het lidmaatschap waarbij het puntensaldo komt te vervallen.

Er is geen beperking in het aantal ConnectOpinions leden per huishouden. Het is toegestaan dat elke persoon binnen een huishouden een ConnectOpinions account bezit mits er wordt voldaan aan de algemene voorwaarden.
Ja, dit mag. Er is geen beperking in het aantal ConnectOpinions leden per huishouden. Het is toegestaan dat elke persoon binnen een huishouden een ConnectOpinions account bezit mits er wordt voldaan aan de algemene voorwaarden.
Klik hier om de algemene voorwaarden van ConnectOpinions te bekijken.
Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om het account tijdelijk op pauze te zetten. We hopen dit in de toekomst mogelijk te maken, om onze diensten voor jou nog aantrekkelijker te maken.
U kan uzelf erg gemakkelijk en op elk gewenst moment uitschrijven. Dit kan door op de gelijknamige link in onze uitnodigingen te klikken. Daarnaast kan u uzelf uitschrijven door in te loggen op uw account, naar “Overige instellingen” te gaan en hier op de uitschrijflink te klikken.
Vergoeding
( punten en prijzen )

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de vergoeding in punten en prijzen. Denk hierbij aan: “Wat krijg ik voor mijn deelname aan de onderzoeken?”, “Wat kan ik met de punten die ik heb verdiend?” en “Hoe kan ik prijzen winnen? ”.

In de uitnodigingen van onze onderzoeken staat vermeld wat voor vergoeding u ontvangt voor het afronden van het onderzoek. Zo kan u punten verdienen en/of kans maken op het winnen van prijzen.
U kan vanaf 1.000.000 punten jouw gespaarde punten uit laten betalen in geld. Voor elke 1.000.000 punten die u uit laat betalen, ontvangt u €12,50 op uw bankrekening. Uitbetalingen kunnen alleen aangevraagd worden in veelvouden van 1.000.000 punten. Het resterende saldo blijft in jouw account staan. Daarmee kan u doorsparen voor een volgende uitbetaling.
De punten die u bij ConnectOpinions kunt verdienen, hebben de volgende waarde:

Saldo Bedrag
10.000 punten €0,13
15.000 punten €0,19
25.000 punten €0,32
50.000 punten €0,63
75.000 punten €0,94
100.000 punten €1,25
150.000 punten €1,88
200.000 punten €2,50
1.000.000 punten €12,50

Wanneer u minimaal 1.000.000 punten hebt gespaard, kan u een uitbetaling aanvragen.
U kunt uw saldo controleren door in te loggen op uw ConnectOpinions account en vervolgens naar “Onderzoeken” te gaan. Daarnaast staat uw totaalsaldo aan de linkerkant van juwe accountpagina. Klik hier om in te loggen en ga vervolgens naar onderzoeken.
ConnectOpinions verloot iedereen maand prijzen. Als lid van ConnectOpinions maakt u iedere maand kans op deze prijzen. Hiervoor geldt: hoe vaker u meedoet met de onderzoeken van ConnectOpinions, des te meer kans u maakt op het winnen van een prijs.
Om de leden van ConnectOpinions te laten zien dat we daadwerkelijk de prijzen weggeven, plaatsen we een foto van de prijswinnaars met de prijs op de website. We vragen dan ook de prijswinnaars een foto van zichzelf en de prijs te sturen zodra ze deze hebben ontvangen.

Transactie van de punten

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de transactie van de punten. Denk hierbij aan: “Wanneer ontvang ik de punten op mijn account?”, “Ik heb deelgenomen aan een onderzoek maar ik zie geen punten. Hoe kan dit?” en “Ik heb recht op de punten voor een onderzoek maar ik heb deze niet gekregen. Hoe kan ik hier aanspraak op maken?”.

Wanneer u een onderzoek hebt afgerond, worden de punten vrijwel meteen op uw account bijgeschreven. Deze punten zijn dan ook direct zichtbaar op uw account.

Het kan gebeuren dat de punten op een later moment op uw account wordt toegevoegd. Dit staat altijd vermeld in de uitnodiging van het desbetreffende onderzoek. Zodra u het onderzoek hebt afgerond, verandert de status van het onderzoek naar “In afwachting”. Dit betekent dat de opdrachtgever van het onderzoek de antwoorden moet controleren op kwaliteit. Voldoen uw antwoorden aan de kwaliteitseisen, dan worden de punten op uw account bijgeschreven. Dit duurt doorgaans 3-4 weken.
Er zijn verschillende redenen waarom de punten niet op uw account zijn bijschrijven. Zo kan het zijn dat u helaas niet tot de doelgroep behoorde (gescreend) of omdat er al voldoende respondenten voor dit onderzoek waren (buiten quota). Wanneer dit het geval is, worden uw antwoorden niet gebruikt in de analyse en ontvangt ConnectOpinions geen vergoeding van de opdrachtgever. Hierdoor kunnen er geen punten op uw account worden bijgeschreven.
Er zijn verschillende redenen waarom de punten niet op uw account zijn bijschrijven. Zo kan het zijn dat u helaas niet tot de doelgroep behoorde (gescreend) of omdat er al voldoende respondenten voor dit onderzoek waren (buiten quota). Wanneer dit het geval is, worden uw antwoorden niet gebruikt in de analyse en ontvangt ConnectOpinions geen vergoeding van de opdrachtgever. Hierdoor kunnen er geen punten op uw account worden bijgeschreven.

Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.

Is het bovenstaande niet voor jou van toepassing en heeft u in uw ogen recht op de punten van het onderzoek? Lees dan de onderstaande vraag en antwoord om aanspraak te maken op de punten van het onderzoek.
De meeste transactie worden correct gemeten en teruggekoppeld aan ConnectOpinions, waarna de punten op het account worden bijgeschreven. Echter, er zijn helaas uitzonderingen waarbij dit fout gaat. Daarom biedt ConnectOpinions u de mogelijkheid om deze punten alsnog te krijgen. We vragen u echter om goed alle vragen en informatie op deze pagina door te nemen, om u zo snel mogelijk hiermee te kunnen helpen.

Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.

U kan enkel aanspraak maken op de punten van de onderzoeken die u binnen 30 dagen hebt ontvangen.

Uitbetaling

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de uitbetaling. Denk hierbij aan: “Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?”, “Hoe moet ik een uitbetaling aanvragen?” en “Hoe lang duurt het voordat ik de uitbetaling op mijn rekening heb staan?”.

U kan vanaf 1.000.000 punten jouw gespaarde punten uit laten betalen in geld. Voor elke 1.000.000 punten die u uit laat betalen, ontvangt u €12,50 op uw bankrekening. Uitbetalingen kunnen alleen aangevraagd worden in veelvouden van 1.000.000 punten. Het resterende saldo blijft in jouw account staan. Daarmee kan u doorsparen voor een volgende uitbetaling.
Zodra u 1.000.000 punten hebt, kan u de uitbetaling aanvragen. Dit doet u door in te loggen op uw ConnectOpinions account en naar “Uitbetalingen” te gaan. Klik hier om in te loggen en ga vervolgens naar uitbetalingen.

Zodra u op deze pagina bent, dient u uw naam, IBAN nummer en de BIC code van de bank op te geven. Zorg ervoor dat het IBAN nummer zonder spaties ingevuld wordt. Klik vervolgens op verzenden om ue aanvraag in te dienen. Uw uitbetaling aanvraag wordt dan binnen 30 dagen verwerkt
De uitbetaling wordt binnen 30 dagen verwerkt. Vervolgens is het afhankelijk van uw bank hoe snel het bedrag op uw rekening staat.
Zorg er in eerste instantie voor dat u minstens 1.000.000 punten (€12,50) hebt voordat u de uitbetaling aanvraagt. Heeft u voldoende punten maar lukt het aanvragen nog steeds niet, controleer dan of het IBAN nummer zonder spaties is ingevuld en de juiste BIC code van uw bank is ingevuld.

Voldoet u aan de bovenstaande punten? Maak dan een screenshot van het moment dat u de foutmelding krijgt tijdens de betaling aanvraag en neem contact met ons op via het contactformulier. Er zal in eerste instantie gevraagd worden om de screenshot door te sturen, zodat we kunnen zien wat er bij het uitbetalen fout gaat.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.

E-mail ontvangen

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent het ontvangen van e-mail. Denk hierbij aan: “Waarom ontvang ik geen uitnodigingen voor onderzoeken?”, “Hoeveel uitnodigingen ontvang ik van ConnectOpinions?” en “De link in de e-mail werkt niet, wat kan ik doen?”.

Er zijn meerdere redenen waarom u geen onderzoeken meer ontvangt. Dit kan komen doordat u niet tot de doelgroep van een specifiek onderzoek behoort of omdat u de uitnodigingen niet op de juiste manier ontvangt.

Het kan voorkomen dat u een geruime tijd geen uitnodigingen ontvangt voor onderzoeken. Dit komt doordat onderzoeksbureaus graag zo specifiek mogelijk leden wil uitnodigen voor hun onderzoeken. Aan de hand van de gegevens die wij van onze leden hebben, selecteren wij de leden die een uitnodiging ontvangen voor de deelname aan een onderzoek. Wanneer u niet binnen de selectiecriteria van het onderzoek valt, zal u helaas geen uitnodiging ontvangen.

Het kan ook gebeuren dat u wel wordt uitgenodigd, maar dat u de uitnodiging niet op de juiste manier ontvangt. Zo kunnen de uitnodigingen, afhankelijk van de mailservice die u gebruikt, in andere mappen dan uw “Postvak In” terecht komen. Controleer daarom de “Ongewenste e-mail”, “Spam”, of “Verwijderde e-mails” mappen, wanneer u al een tijdje geen uitnodigingen hebt gehad.
Het aantal email dat u ontvangt is afhankelijk van een aantal zaken:
  • De adverteerder
  • De gegevens die ConnectOpinions van jou heeft
  • De doelgroep die de adverteerder zoekt
Aan de hand van de gegevens die ConnectOpinions van u heeft, kunnen we u uitnodigen voor onderzoeken. Wanneer u tot de doelgroep behoort waarnaar de opdrachtgever voor een specifiek onderzoek op zoek is, zal u hiervoor een uitnodiging ontvangen.
Het feit dat jouw vrienden, familie en/of kennissen meer e-mail ontvangen dan jij, kan voortkomen uit het feit dat er een selectie is gemaakt op basis van interesses. Ook maken we gebruik van andere selectiecriteria voor de doelgroep bepaling en selectie. De demografische gegevens als leeftijd, geslacht en woonplaats zijn hier voorbeelden van. Het kan dus zo zijn dat jouw vrienden, familie en kennissen vaker binnen een doelgroep vallen dan jij.
Wanneer u een onderzoek niet kan openen door op de button in de uitnodiging te klikken, kopieer dan de link die onder de button staat en plak deze in uw browser. Mocht de link nog steeds niet werken, maak dan een screenshot van het moment dat u niet verder kan en neem contact op met de Helpdesk.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
Wanneer u gebruik maakt van Microsoft Outlook is het inderdaad mogelijk dat de afbeeldingen niet standaard worden weergegeven. Om dit probleem op te lossen adviseren we u de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen: https://support.office.com/nl-nl/article/Automatisch-downloaden-van-afbeeldingen-in-e-mailberichten-blokkeren-of-de-blokkering-ervan-opheffen-15e08854-6808-49b1-9a0a-50b81f2d617a
Er zijn twee oorzaken waardoor u een ander saldo in de e-mail kan zien dan in uw account, namelijk:
  • U bent ingelogd onder een andere gebruiker, bijvoorbeeld als u uw computer deelt met een ander ConnectOpinions lid
  • U hebt meerdere accounts
Controleer eerst of het account waarop u ingelogd bent, wel het account is waarvan u de e-mails ontvangt. Is het een account van een ander lid, log dan uit en log vervolgens in met uw eigen gegevens. Het saldo zou nu overeen moeten komen.

Is dit nog steeds niet het geval, maak dan een screenshot van de uitnodiging die u hebt ontvangen en van uw account. Stuur de screenshot van de uitnodiging inclusief de link die in de uitnodiging staat op naar de Helpdesk, samen met het e-mailadres waarmee u hebt ingelogd op uw account. De Helpdesk zal vervolgens controleren wat de reden is dat het saldo niet overeenkomt.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
Nee, dat is ConnectOpinions niet. Door u aan te melden bij ConnectOpinions, geef u toestemming aan het panel om u uitnodigingen te sturen voor online onderzoeken. Daarnaast werkt ConnectOpinions met een dubbel opt-in systeem: u wordt op eigen initiatief lid én dit moet u vervolgens nogmaals bevestigen. Pas dan bent u een dubbel opt-in lid en zal ConnectOpinions jou uitnodigingen versturen. Dit doet ConnectOpinions om er zeker van te zijn dat u lid wilt worden en niet ongewenst door iemand anders bent opgegeven.

Vragenlijsten

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de vragenlijsten. Denk hierbij aan: “Ben ik verplicht om onderzoeken in te vullen?”, “Wat betekenen de verschillende statussen die staan vermeld in mijn activiteitenoverzicht?” en “Waarom moet ik meerdere keren dezelfde gegevens invullen bij een onderzoek?”.

Helaas kan het voorkomen dat een onderzoek niet naar behoren werkt of dat u een foutmelding krijgt. Wanneer dit het geval is, doe dan het volgende:
  • Maak dan een screenshot van de foutmelding
  • Bewaar de link die in de adressenbalk staat op het moment dat u de foutmelding krijgt
  • Bewaar de uitnodiging van het desbetreffende onderzoek
Neem contact op met de Helpdesk en stuur, nadat u een reactie van de Helpdesk hebt gehad, de bovenstaande punten naar hen op. Op deze manier kan de Helpdesk snel achterhalen om welk onderzoek het gaat en wat het probleem is, zodat ze u ook snel verder kunnen helpen.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
Nee, deelname aan ConnectOpinions is geheel vrijblijvend. U bent dus niet verplicht om deel te nemen aan de onderzoeken die u ontvangt. Heeft u geen tijd voor een onderzoek of vind u een onderwerp niet leuk, dan kan u de uitnodiging van het onderzoek als niet verzonden beschouwen.
Er zijn verschillende statussen die toegekend kunnen worden aan een onderzoek in uw activiteitenoverzicht. Deze statussen zijn:
  • Uitgenodigd: U bent uitgenodigd voor een onderzoek maar u hebt nog niet geklikt op de link in de uitnodiging.
  • Geklikt: U hebt op de link in een uitnodiging geklikt, maar u hebt het onderzoek (nog) niet volledig afgemaakt.
  • Afgerond: U hebt het onderzoek volledig afgemaakt en u behoorde tot de doelgroep. U hebt de punten inmiddels ontvangen.
  • In afwachting: U hebt het onderzoek volledig afgemaakt en u behoorde tot de doelgroep. Op dit moment worden de antwoorden gecontroleerd op kwaliteit. Zodra uw antwoorden voldoen aan de kwaliteitseisen, worden de punten op uw account bijgeschreven en komt de status op afgerond te staan.
  • Gescreend: U hebt de melding ontvangen dat u helaas niet tot de doelgroep behoort.
  • Buiten Quota: Helaas zijn er al voldoende respondenten voor dit onderzoek binnen de doelgroep waartoe jij behoort.
Wanneer u wordt uitgenodigd voor een onderzoek, heeft ConnectOpinions jou geselecteerd aan de hand van de selectiecriteria van onze opdrachtgever. Het kan gebeuren dat niet alle gegevens bij ons bekend zijn, waar de opdrachtgever wel naar op zoek is. Wanneer dit het geval is, moet dit uitgevraagd worden in het onderzoek. Wanneer u op basis van uw antwoorden niet tot de doelgroep blijkt te behoren, zal u hier een melding van ontvangen. Helaas kan ConnectOpinions hier weinig aan veranderen. Uiteraard streeft ConnectOpinions ernaar om het aantal aangeboden vragenlijsten uit te breiden zodat er voor iedereen wat bij zit.
De antwoorden die u geeft zijn anoniem en kunnen dus niet voor een specifiek persoon in de vragenlijst opgeslagen worden. Hierdoor moet je bij elke nieuwe vragenlijst, deze gegevens opnieuw invullen.

Daarnaast kan het voorkomen dat er meerdere onderzoeken achter elkaar zitten. Wanneer u niet binnen de doelgroep van het ene onderzoek valt ga u automatisch naar het volgende onderzoek. Dit wordt gedaan zodat de kans groter is dat u een onderzoek kan invullen, maar zorgt er wel voor dat u deze gegevens meerdere malen moet invullen.
Er zijn verschillende redenen waarom de punten niet op uw account zijn bijschrijven. Zo kan het zijn dat u helaas niet tot de doelgroep behoorde (gescreend) of omdat er al voldoende respondenten voor dit onderzoek waren (buiten quota). Wanneer dit het geval is, worden uw antwoorden niet gebruikt in de analyse en ontvangt ConnectOpinions geen vergoeding van de opdrachtgever. Hierdoor kunnen er geen punten op uw account worden bijgeschreven.

Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.

Is het bovenstaande niet voor jou van toepassing en heeft u in uw ogen recht op de punten van het onderzoek? Lees dan de onderstaande vraag en antwoord om aanspraak te maken op de punten van het onderzoek.
De meeste transactie worden correct gemeten en teruggekoppeld aan ConnectOpinions, waarna de punten op het account worden bijgeschreven. Echter, er zijn helaas uitzonderingen waarbij dit fout gaat. Daarom biedt ConnectOpinions u de mogelijkheid om deze punten alsnog te krijgen. We vragen u echter om goed alle vragen en informatie op deze pagina door te nemen, om u zo snel mogelijk hiermee te kunnen helpen.

Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.

U kan enkel aanspraak maken op de punten van de onderzoeken die u binnen 30 dagen hebt ontvangen.
Het kan voorkomen dat de opdrachtgever gebruik maakt van een postcodebestand, om de ingevulde postcodes te controleren. Wanneer u bij deze vraag niet verder kan, zal uw postcode niet in het postcodebestand van de opdrachtgever staan. Maak een screenshot van het moment dat u niet verder kan en stuur deze op naar de Helpdesk. Zij zullen vervolgens contact opnemen met de opdrachtgever, om ervoor te zorgen dat uw postcode toegevoegd wordt.

Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.

Persoonlijke gegevens

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent uw persoonlijke gegevens. Denk hierbij aan: “Waarvoor worden de gegevens in mijn profiel gebruikt?”, “Waarvoor worden de antwoorden die ik in een onderzoek geef gebruikt?” en “Is mijn privacy gewaarborgd?”.

Bij inschrijving op ConnectOpinions wordt gevraagd jouw (persoons)gegevens te verstrekken, zoals uw naam, e-mailadres en/of adresgegevens. Deze gegevens worden door ConnectOpinions gebruikt om u uit te nodigen voor onderzoek en het uitkeren van jouw saldo/gewonnen prijzen. In deze onderzoeken wordt gevraagd om jouw mening of ervaringen te delen over uiteenlopende onderwerpen.

Wilt u meer informatie over hoe ConnectOpinions omgaat met uw gegevens, lees dan onze privacy verklaring.
De antwoorden die u in de onderzoeken geeft worden door ConnectOpinions en/of haar klanten gebruikt voor analysedoeleinden om producenten en/of diensten te verbeteren.
De onderzoeksgegevens worden anoniem verwerkt. Daarnaast worden ze zodanig bewerkt dat ze niet tot op individueel niveau herleidbaar zijn. Ter bescherming van jouw persoonsgegevens hebben wij passende technische en organisatorische maatregelen getroffen. Hiermee worden jouw persoonsgegevens beveiligd tegen verlies of enige vorm van onrechtmatige verwerking. Deze beveiligingsmaatregelen bestaan onder meer uit het gebruik van secure socket layer (SSL) / Transport layer security (TLS) encryptie en andere vormen van versleuteling.

Lidstatus

In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de lidstatussen. Denk hierbij aan: “Wat zijn de verschillende lidstatussen van ConnectOpinions?”, “Hoe kan ik een VIP lid worden?” en “Waarom ben ik geen VIP lid meer?”.

Er zijn in totaal 6 verschillende statussen te verkrijgen bij ConnectOpinions. De minst actieve leden zijn onze F leden en onze meest actieve mensen zijn onze VIP leden. Hierbij een kleine uitleg per status.

F lid
Als F lid staat u ingeschreven bij ons panel, maar we weten nog niet zoveel van u. Vul daarom wat gegevens in bij de algemene instellingen of vul de profielvragenlijst in. We willen u graag leren kennen!

C lid
Als C lid heeft u al een groot deel van uw persoonlijke gegevens ingevuld. Vul de profielvragenlijst in en doe mee aan uw eerste onderzoek en u bent al een B lid. Waar wacht u nog op?

B lid
Als B lid heeft u al een paar onderzoeken ingevuld. Zorg ervoor dat u alle gegevens hebt ingevuld, de profielvragenlijst hebt ingevuld en mee hebt gedaan aan een onderzoek en u gaat alweer naar de volgende status; A lid.

A lid
Als A lid heeft u al meerdere onderzoeken ingevuld en bent u hard op weg om VIP lid te worden. U zal nog een aantal onderzoeken moeten invullen om naar de A+ status te gaan. Ga ervoor!

A+ lid Als A+ lid behoort u bijna tot onze belangrijkste panelleden, de VIP leden. Maar, u bent er nog niet helemaal. U hoeft alleen nog een aantal ontbrekende gegevens in te vullen bij de algemene instellingen en u bent VIP lid. Vul deze dus snel in!

Vip lid
De ConnectOpinions VIP leden: de crème de la crème van het panel. Ook wel ons Very Important Panellid genoemd. U behoort tot onze meest actieve leden en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Daarom verdien u als VIP lid wat extra’s. Binnenkort zullen de VIP leden van ConnectOpinions extra voordelen ontvangen.
Uw VIP lid status wordt in uw account bijgehouden met een voortgangsbalk. Zodra deze voortgangsbalk op 100% staat, bent u een VIP lid. Uw vult deze voortgangsbalk op de volgende manier:

• Geef uw voornaam op in uw account: +5%
• Geef uw achternaam op in uw account: +5%
• Geef uw geboortedatum op in uw account: +5%
• Geef uw geslacht op in uw account: +5%
• Vul uw postcode in, in uw account: +5%
• Vul uw huisnummer in, in uw account: +5%
• Vul uw telefoonnummer in, in uw account: +5%
• Vul uw profielvragenlijst in +20%
• Rond minstens één onderzoek af in de afgelopen 6 maanden: +5%
• Rond meer dan 10 onderzoeken af in de afgelopen 6 maanden: +20%
• Rond meer dan 20 onderzoeken af in de afgelopen 6 maanden: +20%
Het kan voorkomen dat u gegevens hebt verwijdert in uw account of dat u door inactiviteit geen VIP lid meer bent. Zorg ervoor dat alle gegevens in uw account zijn ingevuld en dat u meer dan 20 onderzoeken in de afgelopen 6 maanden hebt afgerond.

ConnectOpinions - VL maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.