Veelgestelde vragen
ConnectOpinions is open tegenover haar leden en probeert zo transparant mogelijk te zijn. Zo leggen we uit hoe u geld kan verdienen, hoe we omgaan met jouw gegevens, hoe u uw lidmaatschap kan beëindigen en nog veel meer. Hieronder staan de meest gestelde vragen van onze ConnectOpinions leden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent het lidmaatschap. Denk hierbij aan: “Is ConnectOpinions gratis?”, “Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?” en “Hoe kan ik mezelf uitschrijven voor ConnectOpinions? ”.
Mocht het wijzigen van uw gegevens niet lukken, neem dan contact met ons op en dan helpen we u graag verder!
Mocht het wijzigen van uw gegevens niet lukken, neem dan contact met ons op en dan helpen we u graag verder!
Mocht het wijzigen van uw gegevens niet lukken, neem dan contact met ons op en dan helpen we u graag verder! Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Er is geen beperking in het aantal ConnectOpinions leden per huishouden. Het is toegestaan dat elke persoon binnen een huishouden een ConnectOpinions account bezit mits er wordt voldaan aan de algemene voorwaarden.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de vergoeding in punten en prijzen. Denk hierbij aan: “Wat krijg ik voor mijn deelname aan de onderzoeken?”, “Wat kan ik met de punten die ik heb verdiend?” en “Hoe kan ik prijzen winnen? ”.
Saldo | Bedrag |
---|---|
10.000 punten | €0,13 |
15.000 punten | €0,19 |
25.000 punten | €0,32 |
50.000 punten | €0,63 |
75.000 punten | €0,94 |
100.000 punten | €1,25 |
150.000 punten | €1,88 |
200.000 punten | €2,50 |
1.000.000 punten | €12,50 |
Wanneer u minimaal 1.000.000 punten hebt gespaard, kan u een uitbetaling aanvragen.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de transactie van de punten. Denk hierbij aan: “Wanneer ontvang ik de punten op mijn account?”, “Ik heb deelgenomen aan een onderzoek maar ik zie geen punten. Hoe kan dit?” en “Ik heb recht op de punten voor een onderzoek maar ik heb deze niet gekregen. Hoe kan ik hier aanspraak op maken?”.
Het kan gebeuren dat de punten op een later moment op uw account wordt toegevoegd. Dit staat altijd vermeld in de uitnodiging van het desbetreffende onderzoek. Zodra u het onderzoek hebt afgerond, verandert de status van het onderzoek naar “In afwachting”. Dit betekent dat de opdrachtgever van het onderzoek de antwoorden moet controleren op kwaliteit. Voldoen uw antwoorden aan de kwaliteitseisen, dan worden de punten op uw account bijgeschreven. Dit duurt doorgaans 3-4 weken.
Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
Is het bovenstaande niet voor jou van toepassing en heeft u in uw ogen recht op de punten van het onderzoek? Lees dan de onderstaande vraag en antwoord om aanspraak te maken op de punten van het onderzoek.
Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
U kan enkel aanspraak maken op de punten van de onderzoeken die u binnen 30 dagen hebt ontvangen.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de uitbetaling. Denk hierbij aan: “Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?”, “Hoe moet ik een uitbetaling aanvragen?” en “Hoe lang duurt het voordat ik de uitbetaling op mijn rekening heb staan?”.
Zodra u op deze pagina bent, dient u uw naam, IBAN nummer en de BIC code van de bank op te geven. Zorg ervoor dat het IBAN nummer zonder spaties ingevuld wordt. Klik vervolgens op verzenden om ue aanvraag in te dienen. Uw uitbetaling aanvraag wordt dan binnen 30 dagen verwerkt
Voldoet u aan de bovenstaande punten? Maak dan een screenshot van het moment dat u de foutmelding krijgt tijdens de betaling aanvraag en neem contact met ons op via het contactformulier. Er zal in eerste instantie gevraagd worden om de screenshot door te sturen, zodat we kunnen zien wat er bij het uitbetalen fout gaat.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent het ontvangen van e-mail. Denk hierbij aan: “Waarom ontvang ik geen uitnodigingen voor onderzoeken?”, “Hoeveel uitnodigingen ontvang ik van ConnectOpinions?” en “De link in de e-mail werkt niet, wat kan ik doen?”.
Het kan voorkomen dat u een geruime tijd geen uitnodigingen ontvangt voor onderzoeken. Dit komt doordat onderzoeksbureaus graag zo specifiek mogelijk leden wil uitnodigen voor hun onderzoeken. Aan de hand van de gegevens die wij van onze leden hebben, selecteren wij de leden die een uitnodiging ontvangen voor de deelname aan een onderzoek. Wanneer u niet binnen de selectiecriteria van het onderzoek valt, zal u helaas geen uitnodiging ontvangen.
Het kan ook gebeuren dat u wel wordt uitgenodigd, maar dat u de uitnodiging niet op de juiste manier ontvangt. Zo kunnen de uitnodigingen, afhankelijk van de mailservice die u gebruikt, in andere mappen dan uw “Postvak In” terecht komen. Controleer daarom de “Ongewenste e-mail”, “Spam”, of “Verwijderde e-mails” mappen, wanneer u al een tijdje geen uitnodigingen hebt gehad.
- De adverteerder
- De gegevens die ConnectOpinions van jou heeft
- De doelgroep die de adverteerder zoekt
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
- U bent ingelogd onder een andere gebruiker, bijvoorbeeld als u uw computer deelt met een ander ConnectOpinions lid
- U hebt meerdere accounts
Is dit nog steeds niet het geval, maak dan een screenshot van de uitnodiging die u hebt ontvangen en van uw account. Stuur de screenshot van de uitnodiging inclusief de link die in de uitnodiging staat op naar de Helpdesk, samen met het e-mailadres waarmee u hebt ingelogd op uw account. De Helpdesk zal vervolgens controleren wat de reden is dat het saldo niet overeenkomt.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de vragenlijsten. Denk hierbij aan: “Ben ik verplicht om onderzoeken in te vullen?”, “Wat betekenen de verschillende statussen die staan vermeld in mijn activiteitenoverzicht?” en “Waarom moet ik meerdere keren dezelfde gegevens invullen bij een onderzoek?”.
- Maak dan een screenshot van de foutmelding
- Bewaar de link die in de adressenbalk staat op het moment dat u de foutmelding krijgt
- Bewaar de uitnodiging van het desbetreffende onderzoek
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
- Uitgenodigd: U bent uitgenodigd voor een onderzoek maar u hebt nog niet geklikt op de link in de uitnodiging.
- Geklikt: U hebt op de link in een uitnodiging geklikt, maar u hebt het onderzoek (nog) niet volledig afgemaakt.
- Afgerond: U hebt het onderzoek volledig afgemaakt en u behoorde tot de doelgroep. U hebt de punten inmiddels ontvangen.
- In afwachting: U hebt het onderzoek volledig afgemaakt en u behoorde tot de doelgroep. Op dit moment worden de antwoorden gecontroleerd op kwaliteit. Zodra uw antwoorden voldoen aan de kwaliteitseisen, worden de punten op uw account bijgeschreven en komt de status op afgerond te staan.
- Gescreend: U hebt de melding ontvangen dat u helaas niet tot de doelgroep behoort.
- Buiten Quota: Helaas zijn er al voldoende respondenten voor dit onderzoek binnen de doelgroep waartoe jij behoort.
Daarnaast kan het voorkomen dat er meerdere onderzoeken achter elkaar zitten. Wanneer u niet binnen de doelgroep van het ene onderzoek valt ga u automatisch naar het volgende onderzoek. Dit wordt gedaan zodat de kans groter is dat u een onderzoek kan invullen, maar zorgt er wel voor dat u deze gegevens meerdere malen moet invullen.
Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
Is het bovenstaande niet voor jou van toepassing en heeft u in uw ogen recht op de punten van het onderzoek? Lees dan de onderstaande vraag en antwoord om aanspraak te maken op de punten van het onderzoek.
Heeft u een foutmelding ontvangen na het afronden van het onderzoek en zijn er hierdoor geen punten bijgeschreven? Maak hier dan een screenshot van. Bewaar de screenshot, hier zal namelijk in een later stadium naar gevraagd worden.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
U kan enkel aanspraak maken op de punten van de onderzoeken die u binnen 30 dagen hebt ontvangen.
Weet u niet hoe u een screenshot moet maken, kijk dan hier hoe u een screenshot maakt op uw pc of hier hoe u een screenshot maakt op een tablet.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent uw persoonlijke gegevens. Denk hierbij aan: “Waarvoor worden de gegevens in mijn profiel gebruikt?”, “Waarvoor worden de antwoorden die ik in een onderzoek geef gebruikt?” en “Is mijn privacy gewaarborgd?”.
Wilt u meer informatie over hoe ConnectOpinions omgaat met uw gegevens, lees dan onze privacy verklaring.
In dit gedeelte staan de meest gestelde vragen omtrent de lidstatussen. Denk hierbij aan: “Wat zijn de verschillende lidstatussen van ConnectOpinions?”, “Hoe kan ik een VIP lid worden?” en “Waarom ben ik geen VIP lid meer?”.
F lid
Als F lid staat u ingeschreven bij ons panel, maar we weten nog niet zoveel van u. Vul daarom wat gegevens in bij de algemene instellingen of vul de profielvragenlijst in. We willen u graag leren kennen!
C lid
Als C lid heeft u al een groot deel van uw persoonlijke gegevens ingevuld. Vul de profielvragenlijst in en doe mee aan uw eerste onderzoek en u bent al een B lid. Waar wacht u nog op?
B lid
Als B lid heeft u al een paar onderzoeken ingevuld. Zorg ervoor dat u alle gegevens hebt ingevuld, de profielvragenlijst hebt ingevuld en mee hebt gedaan aan een onderzoek en u gaat alweer naar de volgende status; A lid.
A lid
Als A lid heeft u al meerdere onderzoeken ingevuld en bent u hard op weg om VIP lid te worden. U zal nog een aantal onderzoeken moeten invullen om naar de A+ status te gaan. Ga ervoor!
A+ lid Als A+ lid behoort u bijna tot onze belangrijkste panelleden, de VIP leden. Maar, u bent er nog niet helemaal. U hoeft alleen nog een aantal ontbrekende gegevens in te vullen bij de algemene instellingen en u bent VIP lid. Vul deze dus snel in!
Vip lid
De ConnectOpinions VIP leden: de crème de la crème van het panel. Ook wel ons Very Important Panellid genoemd. U behoort tot onze meest actieve leden en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Daarom verdien u als VIP lid wat extra’s. Binnenkort zullen de VIP leden van ConnectOpinions extra voordelen ontvangen.
• Geef uw voornaam op in uw account: | +5% |
• Geef uw achternaam op in uw account: | +5% |
• Geef uw geboortedatum op in uw account: | +5% |
• Geef uw geslacht op in uw account: | +5% |
• Vul uw postcode in, in uw account: | +5% |
• Vul uw huisnummer in, in uw account: | +5% |
• Vul uw telefoonnummer in, in uw account: | +5% |
• Vul uw profielvragenlijst in | +20% |
• Rond minstens één onderzoek af in de afgelopen 6 maanden: | +5% |
• Rond meer dan 10 onderzoeken af in de afgelopen 6 maanden: | +20% |
• Rond meer dan 20 onderzoeken af in de afgelopen 6 maanden: | +20% |